tiistaina, huhtikuuta 08, 2014

Happy 17th birthday to me!

Ja sen kunniaks teen taas kerran Before I die -postauksen!

Jenni anto mulle synttärilahjaksi säästöpurkin ja kortissa esitti toiveen, että mä alkaisin säästää, että me päästäis kahdestaan parin vuoden päästä Lontooseen. Joten, mun unelma elää taas vahvana, mulla on jo matkaseuraakin! 
Mä olen halunnut Kanadaan siitä asti, kun mä kuulin, että mulla on sukulaisia siellä. Lisäks mä haluan päästä kattomaan jääkiekkoa sen kotimaassa.
Mä haluan omia lapsia. Oon sanonut sen monta kertaa, ja tulen sanomaan vielä tulevaisuudessakin.
meinasin aluks laittaa eri osioita, mut sanotaan nyt, että tä oon osastoa before i turn 20:D
BIT20-osastoa tääkin!
BIT20, Carpe Diem
Taylor Swiftin biisit on antanu mulle voimaa.
Tarviiko tätä ees selittää? Yks mun lempipelaajista, yhden mun lempijoukkueen kapteeni.
Johnny Depp oli ehkä ensimmäisiä näyttelijöitä, ketä mä aloin fanittaa ihan satasella. Captain Jack Sparrow forever!
Tää on näitä mun uusimpia haaveita ja menee BIT20 kategoriaan taas.
Mä haluan mun mahdollisille lapsille ehjän ja rakastavan kodin. 
TÄÄ toivottavasti toteutuu jo TÄNÄÄN! Oon meinaa Helsingissä ja suunnitelmissa on mennä Starbucksiin<3
Tän vuoden toive kai muotoutuu sitten kun on sen aika.
Mun kaverit on vähän jo tuhahdellu mun tietyille tulevaisuuden suunnitelmille :D
Ian on täydellinen. Damon on mun lempitv-hahmo ikinä.
BIT20
BIT20!
mä oon jo löytänyt hienoja nimiä mun sukupuusta joita mä haluan antaa jos saan lapsia :D
BIT20
BIT20

Eli siis ajastetulla postauksella, hyvää synttärii mä! 
~Jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti