lauantaina, elokuuta 03, 2013

Pitsiturnaus lyhyesti:D

Oltiin siis eilen Iipan kaa pitsiturnauksessa 9-21.jtn:D katottiin kaikki pelit, TPS-Kärpät peliä lukuunottamatta (käytiin syömäs, eikä kumpikaan ollu "meijän joukkueita") otin n. 300 kuvaa Nummelinista ja Ruutusta, mut en vaan lataa niitä nyt yksitellen tänne, vaan tein kollaasit erikseen iipan kameralla otetuista kuvista, ja mun kameralla otetuista:D iipalla oli siis 55-300mm putki, joten ne kuvat on VÄHÄN lähempää:D ainoot erikseen olevat kuvat on mun ostoksista ja sit yhestä erikoisjutusta;D
Mun kamerasta:D
Iipan kamerasta:D


"Ostokset" oli siis kuus pelaaja korttii yht 3€:D
Koska Valle<3
ILUUUUUUU<3
PULUUU<3
Arsiiii<3 ja se on niin viattoman ja sulosen näkönen:3
JA OFC mun KAIKKISTA lempparein pelaaja, VÄNÄÄÄÄÄ<3
Ja sit mun päivän Missio, SAADA AKUN NIMMARI, ONNISTUI!:D ja löysin sattumalta sen kortin<3 Aku vaan on sulosin ja ihanin ja IHAN HEMMETIN HYVÄ PELAAJA<3
mä vaa seisoin niitten kääpiö-snäpärikansan vieres ja Aku katto mua iha hölmistyneen ku lykkäsin vihon sen nenän eteen:D se kuitenkin KIRJOTTI SEN NIMMARIN SIIHEN!<3 ja ei, mä en tärränny sen jälkeen:D

No juu, ei mulla tähän hätään muuta, öitäää<3
~jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti